
Arbeidsdeskundig onderzoek of een re-integratie 2e spoortraject in het Engels? Dat kan!
In een steeds internationaler werkklimaat komt het regelmatig voor dat werknemers geen of beperkt Nederlands spreken. Toch gelden ook voor deze werknemers dezelfde re-integratieverplichtingen volgens de Wet verbetering..
Kandidaat aan het woord: “Het 2e spoortraject is niet iets waar je zelf voor kiest, maar met de juiste begeleiding hoeft het geen extra ballast te zijn.”
Hoe ervaren onze klanten de dienstverlening? In deze rubriek komen onze klanten aan het woord, desgewenst anoniem. Vandaag het verhaal van Nicole (gefingeerde naam), een kandidate die uitviel..
Kandidaat aan het woord: “De ondersteuning gaf mij de helderheid die ik nodig had om een nieuwe weg in te slaan.”
Hoe ervaren onze klanten de dienstverlening? In deze rubriek komen onze klanten aan het woord, desgewenst anoniem. Vandaag het verhaal van kandidate Anouk (gefingeerde naam), die dankzij de..
Kandidaat aan het woord: “Maarten heeft mij vooral de rust gegeven die ik nodig had om uiteindelijk echt te ontdekken wie ik ben en wat ik wil.”
Hoe ervaren onze klanten de dienstverlening? In deze rubriek komen onze kandidaten aan het woord, desgewenst anoniem. Vandaag het verhaal van een kandidaat die bij ons terecht kwam..
Medewerker aan het woord: “Ik zou iedereen in mijn situatie, indien mogelijk, een werkervaringsplek willen aanraden”
Onze collega Marjolein McGowan-van de Veen is Content Creator en administratief medewerker. Marjolein richt zich met name op het schrijven van artikelen voor onze LinkedIn pagina en onze..
Kandidaat aan het woord: “Samen met Charlotte heb ik gekeken welke mogelijkheden ik nog wel heb en wat ik nog wél kan”
Hoe ervaren onze klanten de dienstverlening? In deze rubriek komen onze klanten aan het woord, desgewenst anoniem. Vandaag het verhaal van Annemarie, een kandidate die bij ons terecht..
Kandidaat aan het woord: “Eigenlijk werd ik al in het eerste gesprek met Maarten door hem heel erg op mijn gemak gesteld”
Hoe ervaren onze klanten de dienstverlening? In deze rubriek komen onze klanten aan het woord, desgewenst anoniem. Vandaag het verhaal van een kandidate die bij ons terecht kwam..
Op welke manier kan de adviseur Duurzaam Inzetbaarheid een bijdrage leveren om de gevolgen van verzuim positief te beïnvloeden?
Verzuimproblematiek is een onderwerp, waarover we veel spreken met organisaties. Verzuim betekent voor een organisatie veelal hoge kosten, planningsproblemen, en mogelijk ook imagoproblematiek. De adviseur Duurzaam Inzetbaarheid van..