VDHC’s maandelijkse lunchsessie deel 2: uitkomsten Blik op Werk klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Nu we weer wat meer samen kunnen komen, vinden wij het fijn om ‘live’ met elkaar in contact te zijn middels een gezellige maandelijkse lunchsessie.

Tijdens de lunchsessies brengen onze medewerkers om de beurt een thema of bijvoorbeeld een vraag in, wat te maken heeft met ons werkveld. Het uiteindelijke doel hiervan is kwaliteitsbevordering van ons als bedrijf en onze dienstverlening.

Het thema van vandaag was het bespreken van de uitkomsten van het Blik op Werk klanttevredenheidsonderzoek. Hoe tevreden zijn onze kandidaten en opdrachtgevers? Op welke vlakken kunnen wij onze dienstverlening verbeteren en op welke vlakken zijn onze klanten juist al heel tevreden?

 

Stichting Blik op Werk en Panteia klanttevredenheidsonderzoek

Stichting Blik op Werk is een onafhankelijk kwaliteits- en kennisinstituut. Één van hun kerntaken is het ontwikkelen en toekennen van het Blik op Werk keurmerk. Om dit keurmerk te krijgen moeten wij aan verschillende kwaliteitseisen voldoen, waaronder de norm ‘tevreden klanten’. Hiervoor wordt het uitvoeren van het klanttevredenheidsonderzoek onder cliënten en opdrachtgevers ingezet.

Panteia heeft de vragenlijst voor dit onderzoek ontwikkeld. Deze lijst meet de klanttevredenheid en voldoet aan de richtlijnen die het UWV stelt.

Blik op Werk bepaalt aan de hand van het voldoen aan de norm klanttevredenheid en de uitkomst van de auditrapportage of wij in aanmerking komen voor het Blik op Werk keurmerk.

 

Uitkomst lunchsessie

Het was erg fijn om de uitkomsten van het klanttevredenheidsonderzoek met elkaar te delen. Tevens hebben wij de tips besproken, hieruit zijn actiepunten ontstaan. Wij hechten veel waarde aan alle mooie complimenten en de tips die wij hebben mogen ontvangen!

Mocht u naar aanleiding van onze dienstverlening een mail van Panteia ontvangen met daarin een vragenlijst, dan stellen wij het zeer op prijs als u deze invult! Op die manier kunnen wij onze dienstverlening nog beter afstemmen op de wensen en behoeftes van onze klanten.

Save the date: klantendag 2023

Op dinsdag 21 november organiseren wij onze eerste klantendag! Een interactief programma, gericht op Duurzame Inzetbaarheid. Het thema van de dag is: De kracht van wendbare en veerkrachtige..