2021: terugblik en klanttevredenheid

Terugblik jubileumjaar

Zo aan de start van dit nieuw jaar willen wij terugblikken op 2021. Het was voor ons een zeer actief en positief jaar!

Het was het jaar van ons 15-jarig jubileum, het uitbrengen van ons magazine (waar wij enorm trots op zijn, bestellen kan nog steeds via deze link) en het pensioen van onze ‘founding father’ en oud-directeur Jan van Dreumel. Bovenal was dit weer een jaar waarin wij ons uiterste best hebben gedaan om onze kandidaten en hun werkgevers op de juiste wijze te helpen bij hun re-integratie traject. Daarnaast was dit ook nog steeds een jaar waarin Corona een rol speelde. Wij hebben er alles aan gedaan om onze dienstverlening zo goed mogelijk te blijven aanbieden, ondanks de ‘beperkingen’. Beperkingen kunnen ook nieuwe inzichten of kansen brengen, bijvoorbeeld door de mogelijkheid aan te bieden om onze afspraken digitaal via teams te doen.

Zoals elk jaar is er ook het afgelopen jaar weer een audit geweest ten aanzien van onze klanttevredenheid (meetperiode: 1 september 2020-31 augustus 2021). Hiermee maken wij de balans op en kunnen wij terugkijken op een bijzonder mooi jaar voor ons bedrijf.

Dit keer zijn wij door Blik op Werk Keurmerk gewaardeerd met 2 sterren. Hiermee blijven wij voldoen aan de norm van Blik op Werk. Van onze opdrachtgevers ontvingen wij een 8.4 als gemiddeld cijfer met betrekking tot algehele tevredenheid voor al onze diensten. Van onze cliënten ontvingen wij een 8.3 als gemiddeld cijfer. Waar onze medewerkers wederom goed op gescoord hebben is het onderdeel aandacht voor vacatures.

Wij als bedrijf hebben goed gescoord op:

  • Snelheid van kennismaking
  • Snelheid van reageren op e-mails en terugbellen
  • Eerste kennismaking
  • Het begrip hebben voor uw situatie

Wij zijn trots op dit resultaat! De feedback uit het onderzoek gebruiken wij om onze dienstverlening nog verder af te stemmen op de wensen en behoeftes van onze cliënten en opdrachtgevers. Dank aan iedereen die de vragenlijsten voor de audit heeft ingevuld. Hierdoor kunnen wij ons verder blijven professionaliseren en ontwikkelen.

Save the date: klantendag 2023

Op dinsdag 21 november organiseren wij onze eerste klantendag! Een interactief programma, gericht op Duurzame Inzetbaarheid. Het thema van de dag is: De kracht van wendbare en veerkrachtige..